Tisdag



Tisdag .
Godmorgon :)

Blev ju som sagt karlstad med smöla igår, va riktigt kul var där från klockan 10 och åkte med bussen hem igen klockan 20.30 så blev en ganska lång dag :). Men iaf så lyckades jag hittta mig riktigt många fynd på rean så spenderade nästan 2000:- men är nöjd iaf. Lovar er att lägga upp bilder på mina fynd sen så att ni vet vart ni ska leta när det är dags för mellandags rean för eran del :).

Men men idag vaknade jag runt halv 2 tror jag, ska nu ta och göra mig i ordning och sen ska vi upp till klevanne och fira Therese som fyller år idag så blir väl att sitta där och dryga några timmar som vanligt sen åka hem och uppdatera bloggen igen, haha. Ikväll får jag se vad det blir, baby kanske kommer om jag har tur, kan ju iaf hoppas lixom. Men ni får ha det så bra, finns på mobilen om det är något.
pysspyss

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback