Dagen efter julafton.

Då ska vi se , dagens uppgifter :
  • Se till så att jag å wille kommer med bussen in te stan
  • Köpa ny telefon
  • Fylla på simkort
  • Sola
  • göra sig i ordning
  • middag
Yes ve 10 blir det att ta bussen in te stan för att jag ska köpa mig en ny telefon, så blir netonnets lagershop ser det ut som , va nästan bara dom som hade den i lager så. Sen efter det ska jag bara se till och fylla på mitt kontantkort så jag kan börja använda min kära telefon direkt, sen ska jag å lilla wille sola en sväng känner att jag behöver lite färg ;)
Sen efterdet så ska jag se till att göra mig i ordning sen ska jag iväg på middag hem te jannes mamma och pappa , typ världens fin middag , känns ju kul , typ inget att ha på sig -.- skräll lixom, aja de får gå ändå !
Ska försöka få upp lite bilder från dagen senare :)

xoxo frogshit

kommentarer?
Postat av: Killen på andra sidan gatan

Hej snutt, förlååååååååååååååt men jag försov mig :(

Vaknade vid 14.15.

Hoppas allt gick bra för dig idag ändå <3

2010-12-25 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback