Life goes on :)


Har varit en bra vecka faktiskt orkar inte berätta allt men typ :
Nya klackskor :D
Hamburgare på max :D '
Varje dag med putte :D
Myys hos Jezica ;D
Tårta :D
Alla hjärtans dag <3

Och mycket mer :D Iaf idag har jag varit med putte till tröllhättan så fick sitta på sjukhuset i 3 timmar medans han hade kontroll grej med sin fot . Efter det blev det hamburgare på max så efterlängtat! Nu sitter jag här med min lilla älskling i knät å min andra breve mej som spelar playstation :P Vi ska väl snart lägga oss och kolla på en film sen blir det sova :) skulle egentligen behöva plugga men tar nog det imöra ist för orkar inte idag :O haha

kommentarer?
Postat av: Patrik... typ!

fin bild :)

2010-05-24 @ 16:22:19
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback