Old Header



Ååååh, ta mig härifrån.. Har iaf varit nere med syrran nu så hon fick ta sin spruta , gick jätte bra faktiskt. Själv höll jag på att svimma bara av att bara kolla på , haha. Nu ska jag iaf ta och städa i ordning här sen vet jag inte vad det blir, ska nog iaf försöka hitta nånstans att sova för klarar verkligen inte vara här just nu, håller på att få damp. Finns ju faktiskt något som heter att man vill vara ifred, men nej då. Och självklart e ju den första man vänder sig till är ju självklart för upptagen för att ha tid med mig, känns jätte kul.. Men men lär väl hitta någon att sova hos så det löser sig väll. Men det värsta just nu är nog ändå att jag är så jävla sötsugen -.- får väl baka eller ngt jag vet inte men jag klarar inte va såhär sötsugen iaf för det e ju fan hemskt :(

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback