Hej igen :O



Hej allihopa :)

Vet att jag varit dålig på att uppdatera bloggen nu när jag varit borta men nu jävlar! Tänkte försöka sammanfatta dagarna lite så får väl se hur detta blir :D.
Iaf,
Onsdag: Blev bussen hem till hanna vid Halv 2 typ , tjöta lite på busschaffören så vi fick åka med gratis :) haha. När vi kom fram så hmm blev det direkt till lägenheten tror jag ja för allt va stängt eftersom det va röd dag. Så vi satte oss i lägenheten i nån timme och värmde oss sen gick vi ner till kiosken å hanna köpte cigg å skit sen upp tll lägenheten igen. Kvällen tillbringade vi med att sitta framför Tv'n med Varm choklad med grädde å kex typ haha å snackade Massa skit om folk typ ,  haha låt typ som två gammla tanter som hade kaffe stund med skvaller xD. Sen blev det sova ganska tidigt.

Torsdag: Blev upp redan vid 7 för följde med hanna till skolan dum som jag är. Haha det va faktiskt lite roligt, hahahahahah men det som hände efter skolan va ju bara pinsamt asså men hanna måste verkligen få mig att skämmas -.-' haha. Sen blev det samma typ , hem å sitta å kolla film å snacka skit halva kvällen.

Fredag:
Blev sova till läänge minns inte tid, plocka i ordning i lägenheten å bädda å skit, göra mig i ordning å käka frukost sen vänta på att hanna kom hem från skolan , när hon kom blev det i stort sett direkt till bussen till busstationen sen bussen till Årjäng, träffade på Jonny på bussen med va trevligt :) länge sen!

Nu sitter jag här hemma och bloggar å snackar med hanna å linus på msn typ , alltid lika trevligt :)

Pysshej :*

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback