Inget snack om saken.

Nu tror jag helt att jag konstanter att skolan suger. Och att sitta på skolan och vänta på bussen suger ju verkligen ännu mer om jag sla vara ärlig. Blev 5kamp på skolan idag, va där en timme sen drog jag ner igen så klunken fick komma och möta mig eftersom Jezica skulle vara envis och stanna kvar:S. Va ingen bra dag att vara ute på, va kallt som fan, trodde typ jag skylle frysa ihjäl. Va fna så kallt att mina Jeans frös fast i träbänken när vi satt å käkade, helt stört. Sen blev det bara att sitta här på skolan å tjöta med folket som vanligt, men vid halv 3 Så va dom så snälla och åkte hem så satt här å dryga å väntade på Putte som nu har kommit. Nu ska vi sitta här på skolan och vänta på bussen i typ 2 timmar till eller ngt, skit kul menar jag, fy fan. VILL HEM !


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback