Jag e patetisk !


Jag har inte bloggat på flera dagar å nu känner jag mig jätte hemsk för att jag inte har gjort det. Vet inte riktigt vad det har varit med mig men har inte haft orken att sätta mig vid datorn och blogga bara, jag e helt enkelt patetisk. Iaf har inte hänt så mycket dom senaste dagarna, har varit på sjukhuset och kollat upp både kramperna och hälen. För kramperna fick jag bara värktabletter men för inflamationen i hälsenan blev det antiiflamations skit, värktabletter och sjukgymnastik. Får hoppas att detta kommer hjälpa nu för har verkligen jätte ont i hälen varje dag, kan knappt gå till bussen på morgonen. Eftersom jag va på sjukhuet i måndags så blev jag hemma från skolan och låg mest och sov hela dagen. På tisdagen var jag ledig, men gick allt upp ändå, sen blev det upp till årjäng och till banken eftet det så blev det sjukhuset och ta blodprov, va jätte hemskt trodde typ jag skulle dö. Men iaf när jag hade varit där sån blev det bussen en sväng till skolan fasten jag va ledig. Så åkte dit en sväng och va litte social mot folket, sen blev det bussen hem igen och bara slappa.

Onsdag igår blev skolan, hade frisör lektion, men satt mest och va social för vi gjorde ändå iingenting. Fick även tjata jocke till skolan så jag kunde säga grattis till honom eftersom han fyllde 18, så tillslut kom han allt till skolan, va allt kul :). Efter skolan blev det hem som vanligt nu för tiden och softade bara, somnade vid 8 typ och vaknade igen vid 10, efter det va det kört. Kunde ju verkligen inte sova efter det igår, så det slutade med att jag somnade halv 5 i morse. Och inte nog med det jag hade världens konstigaste dröm haha tänker inte ens berätta om den, kan ju faktiskt vara småttingar som läser min blogg haha :).

Dagen idag började halv 7 i morse, blev att kliva upp och göraa mig lite i ordning. Efter det blev det en snabb frukost innan jag sprang ner till bussen som va försenad , igen, suck! Kom iaf till skolan efter mycket om och men sedan blev det ha klassråd efter det svenska sen massa skit ja ni vet hur det är :) Iaf blev en massa mas på skolan idag men har faktiskt varit en ganska bra dag så!

Nu ska jag ta och kolla lite tv iaf så hörs snart, pysshej :D

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback