Keroppi <33

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES :D

Har pratat med smööla så nu är det fast ställt att det blir till kd på onsdag till fredag, så jävla nice :) Blir troligt vis hem till hennes lägenhet och tat lugnt på Onsdag sen på torsdag får det bli stan och skit å på fredag får det bli hem vid 3 :)! Sen hem till Årjäng och troligvis nästan direkt till bfors för att gå på bio så blir nog inte att jag åker hem under helgen heller. Blir alltså borta från Onsdag till Måndag , fy fan vad gött :D. Vet däremot inte om jag ska orka ta med mig den bärbara datorn och hoppas på att hitta internet hemma hos smööla eller om jag ska lämna den hemma och och låte er vänta på nästan inlägg tills på Måndag efter skolan :O låter hemskt! Kan ju alltid uppdatera via telefonen men det är inte lika roligt jue. Aa får se hur det blir. Hoppas iaf på en toppen vecka denna veckan, finns ju faktiskt bara vissa saker som kan gå fel..

Pysshej

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback