Why al this bullshit ?

Asså vad är det egentligen med tjejer och skitsnack?
Kommer tjejer verkligen aldrig växa ifrån det där med skitsnack, att man säger allt bakom ryggen på folk ist för att säga det till den personen lixom? Jag känner att det är en jävla massa skitsnack i min omkret nu, känns som att precis alla pratar skit om alla, och så fort man vänder ryggen till eller inte är där så börjar dom prata skit det första dom gör, och inte direkt om seriösa saker utan verkligen om fjolliga saker som frisyr, kläder, skor allt sånt där. Jag menar är det där inte lite omoget nu eller? Jag vet inte direkt vilken ålder det är normalt att sluta med sånt men vet ju iaf många som inte gjort det.

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback