SUPRISE :D

Haha det e helt sjukt , vi satt och åt tacos förut hela familjen det va jätte mysigt å så, sen precis innan vi käkat klart så börjar mamma driva med mig om att vi ska åka iväg klockan 2 inatt så att jag måste va pigg och klar då å jag lixom bara jo visst jätte kul mamma, å hon bara jo men vi ska till ullared mitt i natten :D Å en annan som vanligt tänkte ju jo tjena sluta driv med mig , å då säger hon nej jag bara driver med dig vi ska ingen stans. Sen efter 5 min då börjar hon igen å säger att hon bara skojan , sen en 3e gång då säger hon att hon har bokat biljetter till ullared klockan 2 inatt går bussen å jag ska få 1000 kr av henne bla bla bla , å jag tror fan inte på henne då ., men visst fan kommer människan ut med papper om resan och visar att vi ska åka att hon har 2 platser i bussen , Fy fan man bara måste ju älska sin mamma i såna här lägen :D

Redo för att åka :


Rese Outfiten :
Pälsväst
Tröja från gina tricot
jeans tights från Vero moda
Ljusa uggs



kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback