Fan fan fan fan typ.. ?

FÖRLÅT för att jag inte har bloggat, men denna gången har jag faktiskt en anledning, tror ja?
Jag blev så trött på min dator så återställde den till fabriksinställningarna vilket gjorde att allt jag hade på datorn nu är borta, precis allt så jääääävla gött! Nu ären inte så se längre, men jag har inte haft något internet på den i 2 dagar nu men ska fixa detta ikväll så att jag kan blogga igen :D haha!

Annars har ja precis varit iväg på middag, jätte mysigt vare men fan vad jag känner mejj tjock just nu, åt ju så jag trodde jag skulle gå sönder eller nått :S Serverades självklart världens goaste kantarell omelett så jaa jag åt kan man ju säga! Sen blev det efterätt 2 gånger xD haha alltid lika tjock! Men men jag antar att det å påsk nu och aah alla jag pratat med ska ut ikväll hemma fest eller krogen i stan men JA jag ska faktiskt vara hemma och vara nykter denna helgen både idag och imorgon vilket känns riktigt bra faktiskt, Jag får tagga inför nästa helg istället :D:D

Nu ska jag ta och göra något men jag vet inte riktigt vad än, men nånting iaf som känns vettigt :)
Bloggar mer ikväll :)

PUSSHEJ :*


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback