Fuck it !

Blir så trött på folk asså, att dom ska lägga sig i hela jävla tiden å snacka så mkt om saker dom inte vet nånting om när det gäller mig, så jävla töligt..

Aja har iaf varit å jobbat idag även fast jag inte direkt va så pigg på det.. Men det gick ju iaf. Har inte gjort så mkt mer idag och kommer inte göra så mycket mer heller faktiskt. E riktigt trött så blir bara att vaara hemma idag verkar det som, trots att det är fredag :S Tänkte jag skulle gå upp och hämta min mobil som jag la ifrån mejj för typ 3 timmar sen å se om det har hänt något roligt, efter det får det nog bli ut sen in igen sen upp å dra på en film, eller bara kika tv en stund kanske :) Tror faktiskt inte att jag har något direkt "intressant" att blogga om just nu men jag får väl tänka ut något bra så får jag väl blogga lite mer ikväll :) haha





kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback