Hiss :)



 Veckans Hiss går helt klart till något som mamma köpte med hem, helt underbart men jag har fan blivit beroende, inte lika najjs men iaf

Vanilj yoghurt med Choklad bitar i, hur jävla gott som hellst asså helr sjukt :S
Så ja veckans HISS går till denna, 4 av 5 poäng får den av mig helt klart
ända minuset är att den är så fet, men annars underbar ! ♥


kommentarer?
Postat av: Knatte

Maddis Maddis Maddis, nu är det ju som såhär att fett inte alls är farligt för dig! Du ska passa dig för det raffinerade sockret och spannmålen om du vill hålla formen. Världens enklaste och faktiskt mkt godare, jag har gått ner sammanlagt 8 kg (och jag var faktiskt inte sprängfet från början...) sen jag började med att skita i det onyttiga och bara äta vettig mat, blivit starkare och piggare så....Det funkar! :) Det är ngt att tänka på! Annars får du ha det så bra, sköt om dig så ses vi när vi ses! kram Knatte

2011-04-09 @ 00:42:10
Postat av: Madde

Oj det var inte lite du har lyckats gå ner! Jo jag försöker sluta med allt små ätande och allt godis och så men det är inte det lättaste. Men jag skulle behöva börja äta nyttigare jag med så att kroppen mår lite bättre. Tack för tipset! Ja, hoppas vi ses snart! Hälsa familjen från mig och ta hand om er.

Kram

2011-04-09 @ 16:10:39
URL: http://misspadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback