If today was yourl last day.

Lördag
Ja idag var det väl lördag då antar jag. Fick inte sova så mycket inatt, blev någon timme.. Blev väckt av att telefonen ringde tidigt i morse men lyckades somna om när jag lagt på sov väl nån timme till sen ringde telfonen å väckte mig igen så fick ju svara, blev övertalad att öppna ögonen och titta ut å visst fan vare sol ute! Så tog den förbannade telefonen med mig ner och gick ut å satte mig på baksidan med kaffe å tjötade lite. Efter det blev det upp och göra sig i ordning, sen åka till bror och lämna av ella som varit hos oss sen igår, sötan är redan snart ett år gammal tiden går fort! Efter det åkte vi ut till Harriet och bärde bort alla mina flyttkartonger till deras gästhus som dom håller på med, jobbigt jobbigt! Efter det blev det hemfärd och nu har jag inte gjort annat än suttit ute och stekt i solen, va riktigt skönt. Ska ta mejj en kopp kaffe nu och hmm smörgås tror jag sen får jag väl tagga tacos och movie night ikväll eftersom att jag inte har något bätte för mig denna helgen :P haha.
Men så ere, allt e ju inte roligt :P
Men nu orkar jag inte sitta vid datorn längre så nu blir det musik i öronen och låta solen steka lite mer mot benen, underbart!


Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback