Mango sugen :S



Hej igen kära dator, nu sitter jag här igen på bloggen och skriver fasten jag egentligen inte orkar skriva om någonting som jag sa att jag skulle göra idag så känner mig lite elak faktiskt :S.
Hade en ganska bra dag idag iaf, va ute hela dagen eftersom att det va sånt sjukt sommarväder ute idag, myyyys! Satt hemma hos wille nästan hela dagen på hans balkong å spelade kort, drack cola, lyssnade på musik och tjatade om typ allt möjligt helt okej faktiskt, sen blev det en snabb sväng till coop och efter det traskade jag hem den låååånga beten helt själv, haha (a). Nu ska jag snart göra mig en smörgås å gå ut på baksidan å sätta mig med en stoor kopp te tror jag, får nog vira en filt runt mig för nu är solen borta :/.

Iaf min helg som folk e så nyfikna på, haha den kan väl avslöjas lite diskret (a haha.

Fredag jobbade jag till 3 så slutade en timme tidigare än vanligt, härligt. Satte mig på bussen ner till karlstad med Nathalie där patrik mötte oss och hämtade upp henne, efter det åkte jag tillbaka till örebro och träffade Simon, va i stan en bra stund innan det bar av mot lindesberg till ***** och där blev jag kvar te lördag, värd kväll faktiskt :)

Lördag ah vaknade och va riktigt bakis efter fredagens bravader, men men det fick la gå. Satte mig på bussen ganska tidigt och åkte hem till mammsen, käkade en jävla massa mat typ och sen blev det att göra sig i ordning  för att åka till karlskoga med morsan och Janne så mötte simon på donken och satt där i tyå 2 timmar och gjorde ingenting typ :P Efter det så drog vi hem till honom å Rickard å satt där lyssnade på musik och tjatade sen kom det över lite fölk med lite öl så blev party, haha tror vi va på donken 2 ggr sen på max en gång denna kvällen, sen även en gång på söndagen, snacka om att känna sig FET! Haha Åkte iaf hem på söndag efter att alla vaknat och käkat på donken typ :) När jag kom hem så fick jag inte så mkt gjort faktiskt, låg i sängen och smsade från mammsens telefon typ hela kvällen men det va la allt skulle jag tro, haha men lätt värda sms (Y) !

Funderar på om jag ska sätta igång min dator på rummet och ladda hem lite nya filmer och bränna ut så att jag har något nytt att kolla på ikväll, hade ju inte varit fel faktiskt :D Hmm redan måndag idag, tisdag imöra får la se vad som händer då, om det kanske blir en sväng till ***** eller om det bara blir att va hemma och softa, hoppas på riktigt bra väder imorgon igen så håll tummarna folket så att vädret är här för att stanna denna gången :)

Tror det va allt jag hade att säga för idag asså, så aah see yaaah :D


Första å sista gången jag tar en fredagsfylla på Fruli Jordgubbsöl, FY FAN VILKEN BAKFYLLA !




kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback