MIFFO !

HAHAHA asså aaah jag har alltid lika kul åt dessa patetiska tjejer å "deras pojkvänner"..








Haha asså skylla allt på mejj å att allt e mitt fel? Mogen tjej, vfr inte bara acceptera att du inte dög åt honom en liten period ? Seriöst lägg ner väl för det börjar bli riktigt tööligt..


kommentarer?
Postat av: -.-

Du gör ju inte bort dig lite när du lägger ut sånt där, herregud.

2011-04-25 @ 12:13:07
Postat av: Beatrice Kemter

Hahahahha, patetiska tjej som skriver så, hahaha :) Heja dig :)

2011-04-25 @ 12:14:56
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Beatrice Kemter

tjejer*

2011-04-25 @ 12:17:04
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Trude

HAHAHAHA håller med kommentarern längst upp :) vem är det som är patetisk här egentlligen som lägger ut detta på bloggen :O ? puss på dig !!! :D:D:D:D:

2011-04-25 @ 13:20:12
URL: http://www.finestlight.se/trudeostereng
Postat av: Badboll <3

Den jag undrar mest över är att hur kan det vara ditt fel att niklas känslor för hon "svalnade" och han fick känslor för dig istället. Det är ju knappast ditt fel.

2011-04-26 @ 05:03:29
Postat av: Jessicaaa

hahaha, orka att hon ens kommenterar det oxå .. man blir trött på sånna människor som inte kan ta hand om sitt egna liv utan ska försöka förstöra för andra. Va finns det för mening att skylla på diig, när du bara var tillsammans med honom för att HAN älskade diig och inte henne! Hahahah fan va patetiskt

HEJJA HEJJA MADDE !! <3

2011-04-26 @ 21:30:45
URL: http://jessicaajohansson.blogspot.com
Postat av: -.-

"Älskade henne" lol.

När ska ni småbrudar lära er hur det känns att älska en annan människa? Ni älskar ju någon efter ett par dagar... LOL

Tror nog den enda brud Niklas har älskat på riktigt är trude. Aldrig att han älskade en fiskluktande brud som madde. Hon var nog bara ett tidsfördriv för honom! ;-)

2011-04-27 @ 10:17:54
Postat av: Misspadde

Svar till -.- : Jag vet allt hur det känns att älska en annan människa, jag har allt älskat en kille i mitt liv du å det va då fan inte niklas :)

Och jag håller med dejj den enda bruden niklas älskat på riktigt e nog trude å tur e väl det för då kanske dom kan hålla sig te varandra å ge fan i allt å alla andra..

Tidsfördriv? Ok vi säger så, jag va niklas tidsfördriv å han är mitt största misstag , perfekt! :D

2011-04-27 @ 19:57:48
URL: http://misspadde.blogg.se/
Postat av: -.-

Du är ju lite slampig.

2011-05-02 @ 15:59:55
Postat av: T

hahahhahaha heja heja -.- !

2011-05-13 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback