Sooo, what ?

Då va helgen över då, tycker den har gått otroligt snabbt men endå jäävligt sakta på något vänster :S
Har fetat mejj med glass framför tv'n å kollat på film med mamma och janne, alltid trevligt :) '
Fick mejj 3 par nya jeans idag av mammsen, alla svarta, typiskt mejj (a) men gla vart jag iaf :D
Sitter nu och funderar på vad jag ska göra och hur jag ska få ihop pengar till helgen och veckan som kommer efter helgen, det lär ju bli ett problem asså men på något konstigt vänster så ska jag fan fixa detta problemet innan fredag, hmm lycka till te mejj själv asså xD Haha. Pengar asså, ständigt problem :S.
Nu ska tydligen jag å mamma dra ett avsnitt desperate housewives innan jag tar natten för ikväll..
Imorgon blir det upp å jobba som vanligt, sen blire väl att åka och sola efter jobbet skulle jag tro sen blir det nog hem , jobbig dag :S haha.



Godnatt på er knasisar :D


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback