STAN MED SÖTOOSAR :D

Jaaaa alltid lika trevligt att vakna av att telefonen ringer och folk säger "SOVER DU FORTFARANDE? :S" En annan bara eeeh ah klockan e bara 12 typ? ;S haha..

Har iaf gjort mig i ordning nu och nu väntar stan med Andreas och syster, ska möta upp sofia på Stan oxå så ska bli trevligt :) Får väl se vad denna dagen bjuder på sen :)

Jag vet att det bjuder på nånting iaf, DONKEEEEN ! :D haha typiskt mejj känner jag :O haha.
Om jag kanske skulle ta mig orken att åka och sola idag med kanske :) Hade ju faktiskt varit ganska najjs!
Men nee nu ska ja typ ringa andreas så han kommer hit så får lilla mamma köra in oss te stan för nu börjar ja bli huuuungri, åå liiite shoppingsugen :S hahaha :D

PUSS PÅ ER :D


ny bild -.-



kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback