VALBÖRG !

Godmorgon världen typ :S

Snacka om att jag är AS TRÖTT, låg vaken te klockan va 6 typ i morse för kunde verkliigen inte sova så nu aaah e jag som en zooombiiie ! Men men tänkte göra mig frukost snart så att jag piggnar till, lite kaffe på det med perfekt! Sen när jag vaknat ordentligt så blir det väl att hoppa in i duschen och efter det börja göra sig i ordning inför ikväll, tagga party ikväll som börjas med grillning å biira, häärligt! Synd att inte min sötis kunde komma hit å va med ikväll bara, men får hoppas att jag får träffa honom imöra eller på Måndag istället :D
Bästaste Wille kommer ju iaf hit ikväll, men vart det bär av för oss ikväll det har jag ingen aning om än haha.

Men nee som sagt nu måste jag få mejj frukost och en alvedon så att jag kan känna att det e en ny dag jag med ;)

Vi höres av senare ;)



kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback