Barn vakt åt en full jonas ikväll...



Sitter hemma hos sötisen sjöl nu å lyssnar på musik å litte så. Har precis gjort mejj i ordning nu så sitter vi å väntar på att mäki ska komma hit sen blire bengtsfors å hämta upp fd. grannen Christer Skån :D haha. Så blir la bengtsfors eller nått skulle jag tro ikväll sen blire tbx hit å sooova typ hela dagen imöra eftersom att jag inte fick sovmorgon idag för NÅGON va tvungen å fixa 2 alarm på samma dag först vid 7 på möran sen ve 9, snacka om stööörande -.- Meeen aaah fick dra mejj i nårra timmar iaf innan jag berättade för Jonas om min väldigt normala dröm om vatten ;D Men men såre ska va asså , livet leker ! :D

xoxo

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback