I hate this feeling..

Sitter här och kan inte sova, låg i sängen en stund och funderade på vad jag skulle göra sen insåg jag att vad jag behöver just nu är att bara allmänt få skriva av mig i bloggen.
Dom flesta som känner mig vet att jag är en riktigt funderare och nu på sista tiden har det varit väldigt mycket att fundera på, känns som att tankarna bara snurrar runt i huvudet på mig just nu. Även fast jag är riktigt glad just nu, mår ganska bra så känns det som att någonting fattas, å det lilla som fattas gör att jag hamnar i situationer som denna då jag inte kan sova och alla mina tankar hamnar på något eller någon som jag inte vill tänka på. Det värsta e att när jag kommer in i detta stadiet så känns allting fel å allting känns piss visst det går ju över efter en liten stund men endå det är riktigt jobbigt.. Just nu sitter jag här å tänker tillbaka på mina två år på strömkullen, vilka otroliga minnen asså dom e ju så många så jag kan inte ens räkna dom å med så mycket folk. Men den personen från strömkullen som varit en störst del av mitt liv och gett mig flest minnen är nog Joakim Melleby, så mycket tid som jag har spenderat med denna killen så mycket som vi har hittat på det är helt sjukt.. Sen alla andra med som man umgicks mycket med både på skolan och efter skolan, fan vad jag saknar vissa människor.. Jag önskar verkligen att jag kunde vrida tillbaka tiden å få uppleva i stort sett allting igen, vissa utav er bidrog till något som kommer minnas som en av dom bästa tiderna i mitt liv. Har en del kort som jag tänkte framkalla och sätta ihop till ett album, hade varit fint att ha något så att man vet att hur många år det än går så glömmer jag aldrig er som stod mig nära ♥

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback