♥ I just love it ♥

Syster smygfota mejj lite sött förut idag :D haha

Har varit på möte på skolan idag, det gick jätte bra. Sen var jag inne i stan, fixade en födelsedagspresent till kalaset nalli ska på sen va jag inne på musikaffären men dom kunde inte ta emot mejj fören till hösten dom hade redan för mycket folk men han ville att jag skulle komma tillbaka å det e ju ett bra tecken iaf :) Så ska in imöra och söka vidare i stan :) Bjöd mamma å systar på Donken gjorde jag med , bara för att jag är på så jävla bra humör så aah :D Hmm testar även nikotinplåster nu för bestämt mejj för att jag toge min sista cigg nu men röksuget kämpar men jah kämpar emot nu asså! Känns bra faktiskt! Hmm va nått mer jag skulle berätta men minns inte vad xD haha kan ju tala om att , JAG E FRUKTANSVÄRT GLAD! Haha :D

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback