Jessica Alba v.s Kim Kardashian !

Jag och jonas hade en ganska intressant sak att inte vara överens om , vem e den snyggaste sjärnan? Å då tyckte vi att det ska ju vara natuligt så jag sa helt klart JESSICA ALBA ! Medans jonas tyckte KIM KARDASHIAN men nu verkar det som att jag vinner för den enda av dom som fortfarande är naturlig är jessica alba, ska även lägga upp lite bilder så kan ju du (jonas) komma å säga att hon e snyggare än jessica alba sen ;)


Jessica alba sminkad m.m jätte snyggt för ser fortfarande naturlig ut !


Jonas fav. jätte sminkad å ser äckligt fake ut.



Jessica alba utan smink , bilden e kanske inte den bästa men hon ser fortfarande bra ut, å hon ser ut som rena prinsessan jämfört med bruden på nästa bild;)


Här har vi jonas fav. igen , utan smink.. Ingen större skönhet.. :/

Tyvär jonas verkar som att jag å jessica Alba vinner detta :D

kommentarer?
Postat av: Anonym

Kim är sååå snygg!

2011-02-20 @ 16:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback