sååådär , jag vill ha fredag Del 2 :P haha

sådär nu sitter jag hemma igen vid datorn och kan ta mig tid att blogga igen! Så nu ska jag berätta om min fantastiska dag som för er kanske e jätte tråkig men endå :)
Jag blev iaf väckt vid 8 tiden imorse, inte så rockigt kanske haha men jag kom iaf upp ur sängen halv 9 å började göra mig i ordning i snigelfart sen när jag va klar så bärde det in till stan, å självklart får jag och mamma extremt skrattanfall på bussen å bakom oss sitter en skitsnygg kille så man kände sig lite sämst asså :P sen kom vi iaf in till stan och jaa jag erkänner jag käkade på donken -.- jag är fet ok! Dagen slutade med att mamma köpte mejj 2 par nya skor till mejj , är supernöjd kommer upp bilder på dom :D Sen va jag hemma i typ någon timme, satt lite vid datorn å lite så sen åkte jag in till stan igen fast med wille denna gången och köpte ett par skor till mamma sen blev det bussen hem igen och städade lite på syrrans rum, fyllde i ansökan till gymnasiet, igen -.- å nu sitter jag här , så puss på det :D

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback