Jag är så förvirrad.. Min hjärna säger en sak men mitt hjärta säger helt klart en annan sak..
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. Att behöva vakna upp på morgonen å veta
att jag ligger utan dejj även idag är ingen rolig känsla att behöva stå ut med varje dag.. Jag vet att det gått
fort, att det e helt sjukt det här med känslor kärlek å ensamhet men jag vill ha dig brevid mig varje
morgon och varje kväll. Jag vill få springa runt och pussa på dejj hela tiden bara för att jag
kan för att du är min! Jag vill så mkt men situationen e så komplicerad så samtidigt vet jag ingenting
om vad jag vill.. Det enda jag vet är att jag vill ha dig här nu.. ♥

kommentarer?
Postat av: Anonym

Jag älskar dig <3

2011-01-31 @ 20:45:51
Postat av: misspadde

Älskar dejj med ♥

2011-02-01 @ 13:09:44
URL: http://misspadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback