Längtar..

Lilla jag som ser riktigt tjock ut :o


Sitter iaf på skolan nu, det suger som vanligt.. Blir att följa med syster hem idag å myysa eftersom att jag inte pallar  vara själv.. Blir upp till läkaren imöra pga. 3 personliga anledningar, ser inte fram emot detta asså fy fan..

På fredag gör jag min sista dag på strömkullen, så bara några dagar kvar att kämpa sig igenom nu.. Känns faktiskt underbart även om vissa få personer känns väldigt segt att lämna å dom vet nog vikka dom är..
Har många personer att tacka för väldigt väldigt fina minnen här , så STORT tack till:
Christer skån, Christian johansson, Jimmy eriksson, Fredrik "våfflan" , Niklas Halldén, Jessica johansson, Jezica lindberg, Joakim melleby, Simon Mäki, bror min sandro, Emilia Odhner, Andreas emilsson, Robin weddmark, BjörnO, Jonas eriksson och fler !

Till er andra får jag ge ett litet tack för tiden på strömkullen!

kommentarer?
Postat av: våfflan

tack själv:) kommer nog kännas tomt utan dig på skolan:/

2011-01-24 @ 22:24:29
Postat av: Maddääh

Kommer bli riktigt tråkigt att lämna er asså !

2011-01-24 @ 22:53:08
URL: http://misspadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback