Godmorgon bloggen! Usch blev en riktigt s...

Godmorgon bloggen! Usch blev en riktigt sen natt igår kan man ju säga , å nu e klockan 3 och jag har fortfarande inte gått upp :s haha. Försökte få i mig lite nudlar förut men insåg när jag började äta att jag inte va hungrig ens, konstigt tycker jag :o Har snart läst klart boken jag lånade igår med så får väl låna nästa bok på måndag antar jag :) kvällen idag kommer troligen bestå av film film å mera film , en dusch mellan det med då :). Åh jag känner mig så jävla uttråkad just nu, e verkligen sugen på att åka iväg nånstans just nu å bara lämna allt för några timmar, det hade verkligen varit underbart asså! Åh jag skulle verkligen behöva en gay kille just nu å prata med faktiskt, dom e nog fan dom bästa vännerna man kan ha tror jag, kan man prata om allt med , till å med killar å dom förstår , helt jävla perfect! Hem längtan har jag oxå , vill hem till min kära mor å hem te Örebro asså, håller på å dö här , nejdå men nästan.. Nej men nu ska jag försöka göra något vettigt , börja med att klä på mig kanske ? Låter som en bra ide :) Vi höres , xoxo !


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback