Härlig sommar bild på Smööla :)  Ja sitter...

img_4480 (MMS)

Härlig sommar bild på Smööla :)  Ja sitter på jobbet å dricker kaffe just nu, har lite rast.. Va inte lätt att gå upp i morse kan jag j säga , fy fan länge sen jag va så sleten å seg på möran! Blev en lite oväntad kväll igår, va å köpte mig pizza runt 8 på kvällen å va på väg hem igen med den när jag träffa på oskar å Co. Så fick dra mig hem lägga in pizzan i kylen byta kläder , få på mig litte smink å sen bar det av te rincon , blev Sittandes där å ta några öl å tjöta litte med pöjkarna en stund, trevligt! Sen kom dvd , kim å hans tjej , Micke mm så blev ut å ragga litte i bil i årjäng , sen kom Markus te årjäng så tjöta litte med honom sen bar det av te sommarvik för å bada litte random så ja nästan alla va i å bada faktiskt :) efter det åkte Markus hem igen (tror jag?) å så fick de köra mig te lägenheten så jag fick på mig litte torra underkläder å kläder, SEN gav jag mig på att äta min pizza (på tiden?) haha å efter det blev det fan å sova faktiskt!  När jag slutar idag blir det nog hem å plocka i ordning lite å sen blire nog att sova te tv'n nån timme (behövligt!) haha. Sen vette fan.. Men vi höres sen bloggen ;) xoxo


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback