Jag hatar dig för allt du har gjort mot mi...

Jag hatar dig för allt du har gjort mot mig... Ibland önskar jag nästan att jag kunde vrida tillbaka tiden, ändra på allt som va och få det mesta ogjort.. Du sårade mig och satte såren så djupt att dom fortfarande gör ont.. Ser varje dag hur du bara gått vidare med livet utan att bry dig, som att jag aldrig existerat i din värld ens.. Jag önskar att jag med kunde bara släppa allt som gäller dig, men jag kan inte, eller så vill jag kanske inte det innerst inne? Folk klagar på mig för att jag aldrig pratar med dom när jag e ledsen, på att jag aldrig litar på dom, men e det så jävla konstigt!? Dom människor jag faktiskt litat på, vart är dom nu? Folk kommer alltid svika en, så varför ska man lita på någon annan än sig själv? Kan säga att "du" förstörde min chans att någonsin lita på nån igen, ditt svek är något jag aldrig kommer glömma...


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback