Sitter med smöla i lägenheten å masar som ...

Sitter med smöla i lägenheten å masar som fan! Snacka om 2 övertrötta cheyer asså! Haha. Blev fredags mys hos mig ikväll, vi hyrde 5 filmer, köpte glass, dricka å chips så , tjockisar deluxe här kommer vi typ ! Haha. Ah vi kollade på en av filmerna sen kom bad boys 2 på tv'n å ja , vem kan motstå en snygg bad boy (will Smith) ? ;) så vi kollade på den å nu ligger vi å kollar på desperation filmen å masar sönner! Jag har precis målat och filat naglarna, haft på min ansiktsmask , smörjt in ansiktet med nattkräm å borstat tänderna så nu känner jag mig redo för sängen snart! Nu ligger jag har med brillorna på och nya boken i knät medans sötnosa dunkar 90-tals musik breve mig å Pratar med sig själv, så goo! Haha Men nu säger jag nog godnatt för ikväll tror jag! Puss på er :*


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback