Ett krossat hjärta.



Vad gör man? När man ingenting vet?
Vad gör man när allt man trott på faller i bitar?



En vanlig dag idag vill jag nog säga, inget nytt att säga er tror jag? Det e ju trots allt söndag fasten jag gått hela dagen å trott att det va måndag, bra jobbat madde (y ! Ingenting annat har gått som jag vill heller idag kan man säga, eller jo jag lyckades få mig ett pass på onsdag med, gött så man får jobba lite mer. Men min Iphone typ gav sig idag, vet inte riktigt vad den håller på med asså, å jag e as trött men får inte sova på nätterna inte ens när jag har möjligehten att göra det lixom, uuuuusch.. Å jag har hemlängtan, en jävla hemlängtan! Jag saknar mammsen å jag saknar "storstan", stumpan å min bakade potatis på java! haha :) Tur att jag får träffa mina hjärtan snart.. Ne om jag skulle trösta mig själv med lite glass nu kanske , haha tycker jag låter bra det :)

Antar att vi höres imöra igen ;)

xoxo

Jag har bestämt mig, jag börjar i Augusti med den!


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback