I want it that way.

Heeey folket.

 

Hur är det med er? Bra, fan va bra.

Jag har egentligen ingenting vettigt att blogga om idag tror jag men men..

Jag sitter just nu å kollar på min nya tavla och tänker att den e så snygg så att jag borde verkligen lägga upp en bild på den, men jag orkar inte krångla! Fan asså jag måste verkligen köpa mig en digital kamera så att jag kan börja uppdatera bloggen med lite bilder :P. Annars så sitter jag å lyssnar på musik på kära spotify och sjunger så gulligt med, eller inte.. Humöret går verkligen upp å ner idag, jätte jobbigt ere! Å jag har brist på allt just nu, cigg, cola, motivation att både sluta röka å gå ner i vikt, brist på allt.. Sugen på öl e jag oxå, som fan med.. Men men jag får la hålla mig tills nästa helg antar jag, segt!! haha :D
Nej nu orkar jag inte med er längre, herrå! :D


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback