Jag tog en kula för dig å fick en smula tillbax.



Hej bloggen!


Fan jag vet att det e jääävligt länge sen jag skrev något nu å jag ber om ursäkt för det, men har inte direkt haft så jätte stort tillgång till nät den senaste tiden här nere i lilla årjäng vettni :)

Aja det har jag trots allt varit midsommar nu , va väl en kväll som gick upp å ner kan man säga :P
Åkte ut i bil å söp med putte å stefan som chaffis, fick med mig marie en sväng oxå så raggade runt en del å busade lite i årjäng, haha! Jag å marie drog även in på "Hawaii" å tog oss varsin öl å tjötade med lite folk å lite så sen så blev det ut i årjäng igen, kom väl i säng vid en 4 på natten eller nått tror jag å före det va jag inte på världens bästa humör, lite sur på en viss person kan man säga :P men men :D

Nu e det lördag å Marie å kenny e ute å festar medans jag sitter hemma i lägenheten med dricka, glass å popcorn å kollar på film , mys med mig själv! Ska upp 6 imöra å jobba så tänkte det e lika bra att va hemma ikväll så jag tar mig upp te jobbet :)

Annars vet jag inte vad jag kan säga er mer , har inte hänt så mkt speciellt som jag orkar blogga om lixom så ah haha..
En text, en text, men inte vilken som hellst, en text tiill dig..

You took my love And broke my heart
You took my smile And tore it apart
You left me crying Down on the floor
The funny thing is, I still want more
If only you love me like I wanted you to
But you trick me into loving you
You tore me apart
You broke my heart!

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback