Time to say godbye.

 

SVERIGES NATIONALDAG!

Jo men orka lixom, detta e ju inte norge direkt, vi firar inte direkt våran dag ens, vi hissar flaggan typ, wooow..

Ah jag har iaf inte gjort ett jävla piss idag, sov te klockan va typ halv 2, kollade på ett avsnitt av den grymma serien, duschade och gjorde mig i ordning å så, sen åkte jag in te coop en sväng å köpte mig en chocco latte sen stekte jag i solen en liten stund och ah nu sitter jag här typ å ska snart ta kvällen med en film eftersom att jag ska upp tidigt igen imöra, bara att kliva upp det.. Jag som precis vant mig vid att vara ledig.. Men men sånt e livet antar jag :P haha. Har egentligen en hel vecka full med planer framför mig så aah.. Haha ::) Men men nu ska jag ta å kolla på 4e filmen utav dom jag laddade ner igår, tror jag att jag ska iaf :)

SÅ PUSSHEJ :*


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback