You’re a lovekiller.

BLOGGEN !

 

Torsdag, idag..

Jag började dagen vid typ 12 idag då jag orkade mig upp efter en lång natt som bestod att telefonsamtal å sms, haha. Pratade i telefon med Putte en sväng eller ah en stund igår, sen vart det lite sms med Gustav♥ , Emil å Erik eller ah ganska mkt sms.. Till smsen/samtalen så blev det Chips, öl, vitlöksbröd å desperate housewives (y.

 

Men iaf, klev upp ve typ 12 å gjorde mig i ordning, sen åkte jag in till stan och Mötte upp Josefine så gick vi till Java och tog en fika blev en "islatte" för min del SJUKT gott måste jag säga även om den kostade 50 spänn :) haha. Men vi fick iaf planerat en hel del inför nästa fredag så nu är cocktailen bestämda, maten bestämd, kläderna nästan och små fixet med så e inte mkt kvar nu å biljetterna hänger här på väggen så nu ere bara att handla allt sen tagga nästa helg typ :D Ska bli sjukt kul ;D

Men nu ska jag snart ta kvällen tänkte jag även fast klockan bara är 11 så ah, eller ska nog fixa nån ny film först sen blire nog sängen å nörda typ 2 filmer :)

See yaah 2morrow, natti ;)


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback