Dålig hy? Frogshit tipsar :)


Daglig användning av detta - ja tack !
Jag använder mig av Produkten längst till Vänster och den längst till höger varje kväll efter att jag tvättat bort sminket och jag älskar dom! Dom håller måttet och dom har riktigt bra pris med!

Jag börjar med att använda Moussen till vänster, slänger in lite info om den :)
Som namnet säger, det är en mousse.
Av med hatten, pumpa, fräckt, det är mousse!
Det känns mjukt och skönt mot huden, glider hur lätt som hellst över skinnet och lämnar ansiktet fräscht rent.
Denna produkt finns på Apoteket för ca. 150 kr :)

När jag sköljt av moussen så använder jag ansiktsvattnet till höger, ta lite på en bommullsgrejj och duttar rent hela ansiktet! Lite info om denna med :) :
Matifying Skin Tonic är ett dubbelverkande ansiktsvatten som effektivt avlägsnar smuts och drar samman porerna. Mikropartiklar absorberar överflödigt fett och lämnar huden matt och len. Parfymerad”
Också i denna produkt kommer parfym som sista ingedies. Me like!
Denna produkt finns oxå på apoteket för ca. 150kr :)


Och vad gäller er killar, va inte oroliga det finns en serie för er med, denna hittas på apoteket :)


kommentarer?
Postat av: mathiasek

cliniderm suger enligt mig .. ;o

2011-03-10 @ 19:39:08
URL: http://mathiasek.blogg.se/
Postat av: misspadde

Okeeej, jag e nöjd med märket :)

Men det e ju budget grejjer så bättre finns ju faktiskt :P

2011-03-10 @ 20:48:13
URL: http://misspadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback