Just so you know..

Hej igen bloggen!
kännde att jag lämnat dig ensam lite väl länge nu asså, dåliii stil av mejj!
E iaf lördag idag, morsan fyller 45 idag så har haft kalas med henne, jag å bella bakade stoooor kladdkaka och massa hallongrottor sen tårta så klart te dagens kalas , tyckte det kändes som att hela sverige va här idag men nää :P haha. Skulle egentligen åkt till karlskoga å toge några öl idag men blir hemma å äte tacos istället låt faktiskt mer värt idag, e gött sleten efter igår! Va hos tandläkaren en snabbis idag med, jag som fortfarande har tandläkar skräck , det va hemskt jobbigt asså ! Kvällen blev lugn den med idag, Tänkte jag skulle gå ner och ta en öl med mamma och prata lite sen ska jag nog lägga mig å läsa en stund :) Va ju iväg å shoppade igår lägger upp bilder på allt jag köpte imorgon för er som e nyfikna :D
Puss på shopping ! :D


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback