Makeup tips (:

Foundation
Köpte mig en ny foundation för ett tag sen med som jag glömde slänga in en bild på, har haft denna en gång förut å e verkligen supernöjd med den! Den passar mig perfekt som har väldigt ljus hy. Den är väldigt tunn så rekomenderar inte att man anväder den med svamp, jag brukar applicera den med fingertopprna eller med min kära foundationborste (funkar jätte bra till denna!) Å det blir superbra! Den sitter ju inte precis hela dagen men i ett antal timmar. Det jag älskar mest med den är att den inte lägger sig som ett lager på huden utan den smälter lixom samman med din egen hy. Den finns att köpa på dom flesta ställen och har ett c.a pris på ungefär 150kr :)

 

 

Ett till tips:
Tänk alltid på att återfukta ansiktet före du använder foundation så slipper huden blir torr och din foundation ojämn, till detta använder jag ACO FACE ansiktscreme 24h fukt, den funkar jätte bra! Denna finner du på apoteket och har ett c.a pris på 90kr :)


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback