Tisdag = snart fredag , eller? :D

Hej alla söööta läsare :D
Jag e på riiiktigt bra humör idag jag kan inte riktigt sätta ett finger på varför men ah allting e bara bra helt enkelt :)
Har iaf jobbat idag, 10-16 som vanligt, hade faktiskt riktigt roligt med brudarna på jobbet idag så va en helt okej dag tyckte den gick väldigt fort :P Var ute på alla avdelningarna och jobbade idag så fick testa på lite allt möjligt va allt kul kul (: Har inte gjort så mycket sen jag kom hem faktiskt , eller har inte gjort någonting rättare sagt :P Tvättade löshåret å fönade det, käkade mat, lyssnade igenom 2 cd skivor, satte inång datorn å nu sitter jag här :) Kan tala om att jag e riktigt jävla röksugen oxå, helt sjukt men jag kämpar på, har inte toge en cigg sen i söndags nu å ska försöka hålla mejj! Tänkte jag skulle lägga upp nån bild från idag så jag kan dela med mejj av vad jag gör på jobbet :D


Dagens jobb outfit , inga extensions när jag jobbar kör  på mitt eget hår då, även fast jag inte vill egentligen.. :P


Fick lägga i ordning ett "visningsbord" på barn avdelningen, va väl lite halvsegt att vika alla men men ändå, fick även klä om reklamdockorna inne i äffären va lite små kul sådär :)


Lancôme mascaror som skulle prismärkas så fick stå och fixa detta i kassan, va lite kul faktiskt blev massa tjötande med kunderna :P



Sen vare bara att ställa sig och stapla upp dom på sminkavdelningen, trodde jag skulle välta dom hela tiden som värsta domino brickorna men det gick allt bra ändå :D

Men men nu ska jag skicka iväg ett sms te världens sötaste sen ska jag ner å göra risgrynsgröt te systrarna, efter det ska jag passa på att sätta några pra skräckisar på nerladdning så de e klart till helgen :) Sen blire nog sänger och en film, upp och jobba imorgon igen som sagt. Så sov så sött på fölket så höres vi imorgon :D
pusshej

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback