Tisdag!

Godmorgon bloggen :D

Är hemma idag med eftersom att jag va såpass dålig igår.. Så har varit en lugn dag idag. Började dagen vid typ 1 med att kliva upp sätta på mig kläder å gå ner å göre frukort, äggröra å smörgås , å ett Glas mjölk , MUMMS! Till denna supergoa frukost blev det en Wallander film med mammsen :). Sen efter det blev det att sätta sig vid datorn så nu har jag sötte här en stund å sökt en jävla massa sommarjobb i Örebro, värmland å Dalsland, nu ere bara att hålla tummarna (y ! Har även spanat runt lite på kläder å fortfarande efter ett par rosa mjukisbyxor :O Såg nu att Bikbok skulle ha några inne för 199Kr så tänkte jag skulle kolla in dom imöra å se om det e något att ha, dom såg väl iaf OK ut på bilden men kanske e jätte fula när jag väl ser dom lixom :S You never know lixom :P
Men nu ska jag göra nånting, tror jag ska spela Bonde john som jag kallar "harvest moon" en stund sen blire nog in i duschen, efter det så aaah får la se vad en tisdag har att erbjuda :) Kommer säkerligen in med något nytt blogginlägg senare idag bara för att :D

SEEE YAAAAH :D


Mjukisbyxorna från Bikbok 199 Kr , HISS !


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback