Torsdags inlägget :)

Torsdag nu då.

Har varit å jobbat även idag, börjar faktiskt bli ganska gött å jobba, det får dagarna att gå lite fortare!

Va på övervåningen hela dagen idag, det vill säga kläder å smink, så hade ganska kul faktiskt :P Mammsen och nalli kom in å hälsade på mejj typ en halvtimme innan jag slutade sen gick vi på stan en sväng va ganska mys :) Blev mat när vi kom hem, pasta falukörv å ostsås, det gick väl ner :P Sen fetade jag mejj men en bet kladdkaka som jag bakade igår, tror jag lyckades bättre än någonsin med kladdkakan igår, provade ett nytt recept som va skitbra så kommer ju aldrig mer köra på dom dåliga recepten i bakböckerna :S. Imöra e det fredag, helt sjukt vad denna veckan har gått! Å ska jag hinna med allting som ska göras innan jag tar natten så får jag nog sätta fart :O Jag ska hinna med att:

 

  • Duscha
  • Städa
  • Packa
  • Bränna filmer
  • Hjälpa mamma att ta några foton
  • leta upp min laddare
  • tvätta löshåret
  • fixa pengar
  • blogga
  • Fixa lite ny musik på telefonen till imöra.
  • Fundera på vad jag har glömt?
  • lägga fram kläder till imöra
  • sätta på en film
  • sova !
Det blev allt en del saker ändå, å klockan e redan 7 :O

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback