Välkommen tillbaka madde?

SORRY , vet att jag inte bloggat på flera dagar nu, känner mejj hemsk faktiskt. Men jag har varit upptagen hela helgen, spenderade fre-sön hos världens sötaste pöjk! Fredag blev det inte så mkt gjort åkte inom gårn i bengtsfors en sväng sen inom billingen å mötte jonas å hämtade mina älskade skor! Sen åkte jag te bästaste, blev typ film å massa myys hela kvällen/natten ♥. Sen på lördag ble det att dra sej i sängen ett tag sen upp å göra typ ingenting, blev typ film :P. Kvällen blev det hemmagjord pizza (OKEJ jag erkänner, den va faktiskt sjuuuukt god!) Sen blev det melodifestivalen med hans familj, mys! Kan inte säga att jag e nöjd med låten sverige skickar iväg asså, STOR besvikelse! Sönda blev det att åka hem, va ju inte allt för roligt asså.. Saknar honom redan, men e bara att hoppas på att dagarna går fort :).
Nu e det iaf måndag å jag e hemma och e sjuk, inte kul! Började redan i morse å sen dess har det hållt på.. Har precis fått i mig spagetti å köttfärsås så får hoppas att jag iaf får behålla det så jag får i mig någonting idag. Mamma va söt å åkte ner å köpte cola till mig, avslagen cola e ju underbart när man har spysjukan! Nu sitter jag å nördar playstation 1 , Harvest moon - Back to nature. Så jääävla bra. Men skulle behöva införskaffa mig gameshark asså, så om du har ett att sälja så hör av dejj! Men nu ska jag återgå till mitt spelande,
pusshej! ♥

kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback