Äntligen lunch, mat eller inte mat? Det är...

Äntligen lunch, mat eller inte mat? Det är frågan.. Nu har vi lunch och min lunch idag består av filmjölk med jordgubbar, mumms! Usch före lunchen hände en grejj, det kommer er tre utländska killar i affären och dom står och kollar på parfymerna och pratar en masssa sen när dom ska gå så säger den ena "tror du? Vi svartskallar får fan inte jobb på ett ställe som det här" och den andra killen säger "jo det kan vi visst få" då säger han första "nej, den e sånna som hon som får jobb här" och kollar jätte konstigt på mig.. Av någon anledning så tog jag faktiskt väldigt illa upp, ja mena va fan slänga ur sig en sån kommentar för? Trött jag blir på folk asså..


kommentarer?
Postat av: MK

Det är inte folk det kallas apor! ;)

2011-05-25 @ 00:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback