Back to work.. Nu sitter jag på den kära ...

Back to work.. Nu sitter jag på den kära stadsbussen på väg in te stan för att göra ännu en dag på åhlens. Är lite små trött faktiskt, hade svårt att somna igår men inget man kan göra, får dricka lite kaffe innan min dag startar vid 10 :) Sitta å trängas på bussen måste jag göra oxå eftersom hela jävla dagiset skulle med bussen idag, kul för oss som ska te jobb/skola å behöva stå upp i bussen och inte nog med det, behöva lyssna på detta lixom.. Tur jag har musik i öronen säger jag ju bara!! Men men får helt enkelt bita ihop och kämpa sig igenom denna dagen med, DHW på tv ikväll ju så har iaf nånting att se fram emot :D xoxo


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback