Bloooooggisar !

Hej alla bloggisar å bloggläsare ! :D

Tänkte bara uppdatera er lite snabbt om mina senaste inköp, denna gången blir dom utan priser, vissa vill jag inte ens dra upp priset på igen och andra har jag inte siffran kvar i huvudet :P


Jag köpte mig iaf en ny Mascara i fredags, behövligt eftersom att jag har tappat bort min, så denna köpte jag :)

Är nöjd med den men det va jag sist gång jag hade den med vilket va hemma hos oskar på bunker förra året så hann bara använda den en gång innan nån snodde den för mig :( Men men nu äger jag en sån igen :)

Köpte även en ny sminkväska, guldfärgad och jätte fin, lagom stor å allting så kunde ju nästan inte bli mer perfekt, eller vad säger ni8? Jag e iaf jätte nöjd med den så har fyllt den med lite smink nu och packat ner den inför kvällens resa :)

Sen köpte jag även en ny väska, typiskt mig?
Aaah köpte iaf en typ brons färgad väska Designad av David Jones, Jäääääätte nöjd med den, men det blir nog inga mer Design väskor på ett tag nu , eller ah inga mer väskor över huvudtaget börjar få i överflöd nu xD haha..

Köpte även en ny topp som jag ska ha till Bunker, men den får ni ingen bild på tyvär för vill inte veta vad folk tycker om den eftersom att jag tycker att den e jätte söt och det e huvudsaken!

Men nu ska jag bort te Handlarn med Wille sen blire buss till Årjäng för att va där över en natt :)

Så seee you soon ;)


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback