Cooooopycat :D

Yeeeii, verkar som jag har fått mig en alldeles egen Copycat , liiiite gulligt måste man juu säga, men även lite patetiskt, men jag antar att livet e sånt för vissa, men är det inte bättre att lixom komma med egna idéer?


Min tattuering som jag gjorde i Augusti förra året för mormor, vi spelade låten you raised me up - Westlife på hennes begraving därför texten.




Sen fick jag detta skickat till mig efter att fått typ ett flertal sms å om att en viss person tänker göra typ samma tattuering som mig, asså vad irriterad man blir eller.. Asså ok om hon tycker min tattuering e skitsnygg lixom men det går väl att komma på något eget eller ist för att göra samma sak som sin killes ex? Men tydligen inte, stöööörande!

Men men världen e full av dessa patetiska människor, lika bra att man vänjer sig antar jag :)


kommentarer?
Postat av: Patetiskt :)

Tatton va snygg , ingen aning om att du hade den! Men ta de bara som en positiv grej, hon verkar vilja vara som dig ju , vilket hon aldrig kommer lyckas me med sin fladdermus :)

2011-05-04 @ 23:43:30
Postat av: Madde

Tack :D

Jo har den på skulderbladet så man tänker ju inte så mycket på den om man inte vet om den :)

Jo det e sant, men ändå det stör mig att folk inte kan komma på eget en tattuering ska lixom va personlig inte en man har kopierat från nån man känner (enligt mejj iaf) :)

Haha fint sagt !

2011-05-04 @ 23:48:49
URL: http://misspadde.blogg.se/
Postat av: F.

Men de fattar väl vem som helst! Men inte hon tydligen? Hon är trög o dum i huvudet madde, de vet aaaaalla :)

Ja har allt hört lite om fladdermusen , äckelpotta eller vad ;)?

2011-05-04 @ 23:58:16
Postat av: Madde

Nej tydligen inte hon, haha tänktet precis !

Jasså, jag e inte ensam om att ha hört om den då asså, å jag menar när sånt kommer från 2 ex te henne då måste det ju finnas någon sanning i det eller? :)

2011-05-05 @ 01:09:10
URL: http://misspadde.blogg.se/
Postat av: F.

DET är sanning isf.

Jag har bara hört av en av dom , ja menar , de va tydligen jäääätte fladdrigt enligt honom ;)

2011-05-05 @ 17:59:25
Postat av: DE:ÄT

snacka om att du är fjantig,'' ohh du får inte köpa samma tröja som mig'' precis som i lekskolan, du borde ju vara lite vuxnare än så, eller hur är det? om det är så att hon dendära har en likadan tatto som dig så är det väll tur det att det är någon som tycker den är snygg, annars skulle ju inte den ha den själv.



FATTAR INTE HUR DU ORKAR BRY DIG :(

2011-05-09 @ 09:46:09
Postat av: Madde

Okej du kan tycka att det e "fjantigt" men samma kläder e väl inte riktigt samma sak va, en tattuering är något helt personligt och jag valde texten och stilen på den av en speciell anledning och den betyder mycket för mig, så att kopiera den tycker jag är dålig stil, ska man tattuera någontin för någon så ska man göra den tattueringen personlig inte kopiera någon man känner. Och vfr jag har den har ingenting med att den är snygg eller inte att göra.

2011-05-09 @ 19:30:51
URL: http://misspadde.blogg.se/
Postat av: DE:ÄT

Jo, visst, trodde inte att du kände personen, men rätt haru med att det ska vara personlig. tänkte mest typ att om du bara går runt och stör dig på folk, om man läser andra inlägg så verkar det som det ialf .. ibland men ah skit i det : )

2011-05-09 @ 22:09:08
Postat av: T

HAHAHAHAHHAHAHAHAH hur orkar ni , ? kopiera? vad har jag kopierat ? din tatto? bah för jag har samma text? hahahahha ah haha fladrigt ;)? allt hört lite om dig också räkan ! :D

2011-05-13 @ 09:49:17
Postat av: Patetiskt :)

Inte ens varit med din kille , va du nu heter "T"?

2011-05-15 @ 02:18:31
Postat av: Misspadde

Denna "T" Är nog troligtvis kära Trude luder Östereng :)

2011-05-15 @ 16:35:52
URL: http://misspadde.blogg.se/
Postat av: Patetiskt :)

haha AHAA! :D Trude eller "T" , eller vafan du nu heter , akta dig va du säger till folk , ta inte för givet att han varit med mig med om du nu ens vet vem jag är?

2011-05-15 @ 17:40:54
Postat av: T

ni är så jävla söta mina små älsklingar :') ! glad att jag har er :)



Att ni orkar och trodde jag och du iaf va sams madde men ikke sa ikke , :D och menade jag dit då "patetisk" :)?

2011-05-16 @ 20:00:40
Postat av: xD

Kul att ni pratar om hur era fittor ser ut o luktar....?

2011-05-16 @ 22:14:04
Postat av: Misspadde

Trude: Men seriöst att vi skulle vara vänner e något som aldrig kommer ske, tyvär lella du.



xD: Jo men visst, alltid samtals ämnena här :)

2011-05-18 @ 22:47:17
URL: http://misspadde.blogg.se/
Postat av: T

Menade inte vänner utan sams..varför kan du inte bara skita i mig? hur svårt kan det vara. ist för att håna min tatto. men har gjort om den nu.. och nej det var inte menningen att härma dig. tänkte inte ens på det. men var nöjd och låt mig vara:)

2011-05-19 @ 08:02:02
Postat av: Misspadde

Jag sket fullständigt i dig tills typ halva sverige ringer mig å säger att du skulle kopiera min tattuering, å jag hånade inte tattueringen utan dig. Ja vad bra, för att ha en tattueringen som man vet ingen annan har är alltid det bästa.. Ok ok, aja lycka till med den nya.

2011-05-19 @ 17:28:21
URL: http://misspadde.blogg.se/
Postat av: T

inte menat att härma dig, tänkte faktiskt inte på att du hade sån, tog för kärlekens skull ist för sjöng den på mammas begravning :O

2011-05-19 @ 21:30:37
Postat av: T

tänkte inte på att du har en sådan men tog för kärlekens skull eftersom jag sjöng den på mammas begravning :D

2011-05-19 @ 21:31:35
Postat av: Misspadde

Okej okej, aah bra val! :)

2011-05-20 @ 19:02:59
URL: http://misspadde.blogg.se/
Postat av: DE:ÄT

hehe lite kul att du missade sudda över längst upp i vänstra hörnet bara ^_^

2011-05-21 @ 23:23:53
Postat av: Misspadde

Jaja inte så noga egentligen, suddade ju inte ut det för min egen skull :)

2011-05-22 @ 20:15:11
URL: http://misspadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback