Försöker finna styrkan att kämpa mot mig själv.


Jaa, jag står återigen på vågen och är inte nöjd med det jag ser..
Mitt mål denna gången är minus 10 kg, jag har inte kommit långt men en bit på väg, har gått ner 3-4 kg än så länge så jag har en bra bit kvar för att säga så, men det känns bra att det faktiskt går neråt nu iaf. Å när jag har gått ner mina kilo så ska jag kämpa för att inte gå upp dom igen kan jag lova för nu ere slut på "extrakilon" dom har ingenting på min kropp att göra asså! Det e verkligen jätte svårt för mig att gå ner i vikt men ja kämpar som en idiot för att få se resultat så jag hoppas på att kunna vara nöjd med mig själv innan sommaren är slut!


kommentarer?
Postat av: Marie

Äsch då! Älskar dig precis som du är! :)

2011-05-24 @ 01:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback