FUCK THE PAIN !

Jag har absolut inget vettigt att säga er idag om jag ska vara ärlig, denna dag har varit extremt enformig och jag är extremt jävla trött..

Jag har en sådär konstig alltärfelkänsla typ, jag e hungrig men jag vill inte äta, jag e trött men jag vill inte sova, jag har ont men jag vill inte göra nått åt det, jag är röksugen men jag vill inte röka, jag vill inte gå upp i morgon men jag vill inte stanna hemma.. Aah ni förstår nog vad jag menar, jobbigt som fan ere! Men antar att det e för att jag bara e trött å grinig typ.

Å just nu har jag så tråkigt så att ja sitter och splear nördiga facebook spel, snacka om att sjunka lågt asså..
Sitter å tänker på *****, å hoppas att han tänker lite på mejj med, saknar honom faktiskt lite även fast jag såg honom senast igår :o hihi va fjollig jag känner mig :O haha!

Aja för övrigt så taggar jag helgen ska jag lova, taggar sönder typ så när lördag kommer då fan blire party asså :D
Har allting fixat inför helgen nu, superskönt ere faktiskt :) så aah nu ere bara att vänta på att det blir fredag så det e dags att sätta sig på bussen å åka till lilla hålan å sen ere bara några timmar kvar, UNDERBART! Men vet nån som inte kommer tycka om att jag e ute å festar, stackarn! Tur för'n att jag tycker så bra om honom :D haha.

NEj men vettni va? Nu ska jag steka mig lite potatis tror jag å feta i mig fasten ja egentligen inte får äta nu men *shhh* vi låtsas som att det inte har hänt ;) hihi!

Puss på er :*


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback