Is this love that I'm feeling ?

Hej igen bloggen!
Nu är jag tillbaka med ännu ett inlägg för att ni ska ha något meningslöst att läsa ;) haha.

Ja jag får väll berätta lite kort om min helg antar jag :)

I fredags jobbade jag som vanligt, efter jobbet gick jag på stan en stund med Felicia å en vän till henne, efter det åkte jag hem och bytte om och gjorde mig i ordning sen åkte jag in till stan igen och gick på bio med Josefine, fick bli "fast five", måste säga att filmen va riktigt jävla bra jag blev inte alls besviken så det va tummen upp för den !! Jag va la hemma nån gång på natten sen å då blev det äta sen direkt i säng faktiskt..



5 av 5 popcorn, helt klart! :D

Lördag vaknar jag av att mamma väcker mig och sägeer att det finns kaffe å nybakat bröd nere så tvingade upp mig själv för att äta, sen åkte vi in till stan och handlade lite saker och mat, fick köpt mig en ny klänning, en tavla, ett wii spel, hårfärg, 6 kaffe latte muggar, nya skor, ett par örhängen och något mer :) sen blev det en jävla massa mat :D
På eftermiddagen blev det lugnt, drack lite öl å lyssnade på härlig musik, på kvällen åkte jag hem till söötisen själv, det blev en massa cola, sen film, massage, mys å sen sova nångång vid 3-4 inpå natten, så söt när han sover! :*


4 av 5 popcorn!

Å Söndag, åkte hem vid 11 tiden idag tror jag, kom hem käkade å sen la jag mig å tittade på film, somnade, vaknade , kollade på en film med mamma å janne å nu ska vi snart se en film som går på tv'n. Sen blir det nog en kopp te och ta natta efter det tror jag, en ny dag väntar imöra ;D


Somnade till filmen, men den e bra! 5 av 5 popcorn!





Helt okej film, eller rätt bra faktiskt! 4 av 5 popcorn!



Ska kolla på denna kl 9 på kanal 4, hoppas att den är bra :)


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback