Singelåsökandenejtack ?

Heeeej Sötisar !

Idag är jag på sjukt bra humör å det känns helt underbart, haha :)
Såg just att dom har öppnat en ny skönhets salong inne i stan så den 20e så får det å bli dit en sväng å fixa å förlänga naglarna tror jag, myys :)!

Annars så ah jag har varit å jobbat idag som vanligt, dagen gick la hyfsat fort faktiskt :)
Nu sitter jag här¨å väntar på köttfärslimpa som står i ungen, muuumms! ♥´

Kan ju även säga att gårdagen va helt meningslös, somnade direkt när jag kom hem typ, vaknade en timme senare å käkade mat, sommnade igen å vaknade vid 10 i 9 somnade precis före desperate housewives började å sov te 1 då jag vaknade, låg vaken i kanske 10 minuter sen somnade jag igen och sov till 8 på morgonen idag, helt sjukt! Så idag om mamma har köpt in margarin så tänkte jag baka lite sen faktiskt sätta mig och kolla på någon gammal film, någon jag redan sett en klassiker kanske? Bara för att den e bra då lixom? Tycker jag låter perfekt! Bara få sitta å tycka sybd om sig själv en litten stund lixom fasten man inte ens har någon anledning, kaan ju inte bli bättre, nästan! ;)

Neee nu får det vara bra med dator asså, hare gött alla läsare så höres vi sen ;D


pussheeeej


kommentarer?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback